گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

بهترین روش جلوگیری از سرقت خودرو

همانطور که میدانید خودرو یکی از مهمترین وسایل برای جا به جایی انسان و حمل و نقل وسایل محسوب میشود و همین ارزش سبب شده است تا خط تولید خودرو در کشور های جهان روزانه در حال افزایش است.در ایران نیز همانند سایر کشورها شاهد افرایش روزافزون تعداد خودروها هستیم که با نام ها و مشخصات فنی مختلف روانه بازار میشوند اما اکثر انها دارای ضعف های امنیتی بسیاری هستند و نمی شود به انها اعتماد کرد. همین سبب شده است که رانندگان از سیستم امنیتی دیگر نیز استفاده کنند این سیستم ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به برخی از انها میپردازیم.

متداول ترین سیستم های امنیتی خودرو

در دهه های اخیر استفاده از قفل های مختلف رایج بوده است. از جمله این قفل ها میتوان قفل فرمان و قفل پدال خودرو را نام برد و یا استفاده از دزدگیر شرکت سازنده که بر روی خودروها نصب هستند.اما اکنون به گذشت زمان و پیشرفته تر شدن راه های سرقت ،دیگر این سیستم های امنیتی کاربرد زیادی ندارند و سارقان راحت میتوانند از پس انها بربیایند و درصد سرقت خودرو ها روز به روز در حال افزیش است.

بهترین سیستم امنیت خودرو

اما یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های امنیت خودرو که در حال حاضر شرکت های خودروسازی مطرح دنیا نیز از ان استفاده میکنند جی پی اس خودرو است. شاید سیستم هایی مانند قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر خودرو تا قبل از اینکه سارق ماشین را سرقت کند کارایی داشته باشند اما پس از ان هیچ کارایی و کاربردی ندارد و فردی که ماشینش به سرقت رفته است تنها میتواند با مراجعه به مراجع قانونی و ثبت شماره پلاک سرقت انرا پیگیری کند و اگر خوش شانس باشد بعد از از چند هفته ممکن است که پیدا شود. امروزه سیستم ماهواره ای جی پی اس به ما کمک میکند که به صورت هوشمند از سرقت خودرو خود مطلع شویم و سارق در هر محدوده ای از کشور که باشد ما میتوانیم انرا ردیابی کنیم و با مراجعه به مراکز قانونی جلوی سارق اتومبیل خود را بگیریم.

متاسفانه قیمت خودرو در کشور ما بدلیل تحریم های فراوان، روزانه درحال افزایش است و با توجه به بالارفتن میانگین سرقت ها در سال های اخیر، توصیه میشود که از اموالتان بدرستی حفاظت کنید و امنیت کامل انرا به ارمغان بیاورید.

 

شرکت BNB با بیش از 15 سال سابقه کار در حوضه امنیت میتواند در این زمینه به شما خدمات ارائه دهد. اگر هرگونه سئوالی درمورد سیستم های امنیت خودرو(جی پی اس) دارید میتوانید همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی