گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

یکی از صنف های که از قبل افزایش قیمت دلار  به نصب گیت ضد سرقت اهتمام داشتن و در حال حاضر هم تمایل بیشتری دارند صنف لوازم منزل فروشی هستند البته می توان گفت چند مدل لوازم منزل فروشی داریم بعضی هستند که لوازم منزل و اشپزخانه دارند که سنگین هستند انها زیاد احتیاجی به نصب گیت ضد سرقت ندارند ولی بعضی دیگر از مغازه که وسایل ریز خانه و آشپزخانه می فروشند احتیاج زیادی به گیت های ضد سرقت دارند چون آمار سرقت از آنها بسیار بالا می باشد به علت ریز بودن کالا و بسیار در دسترس بودن کالا ها ،

بسیار پیش امده به فروشگاهها فروش لوازم منزل بروید که بسیار شلوغ هستند و راهرو های تو در تو دارند و لوازم بسیار ریز و درشت مانند انواع فنجان ها تکی یا 6 تایی انواع سبد های پلاستیکی و یا ابکش کوچک و بزرگ انواع سبد های آلومینومی انواع لیوان و پارچ و بلوریجات ، انواع کاسه ها ، انواع قابلمه ها در سایز ها و جنس های مختلف ،انواع سینی ها در شکل ها  و جنس های مختلف  و اسباب بازیهای ساده و هر چیزی که شما فکر می کنید و صاحبان اینگونه مغازه ها فکر می کند برای فروش خوب است معمولا در این گونه مغازه ها انواع مختلف کالا یافت می شود که این کالاها به صورت درهم معمولا ریخته شده در راهرو های تو در تو پر از انواع مختلف کالا که کنترل انها بسیار سخت است و معمولا این گونه فروشگاه ها دارای مشتریان زیادی هم هستند که در بین قفسه ها و کالاها به دنبال کالا و اجناس مورد نظر خودشان هستند . که اینگونه مغازه ها دارای دوربین های مدار بسته  بسیاری هستند که شاید دوربین کمی مفید باشد ولی چاره کار نیست چون اولا  بعضی اجناس بسیار ریز هستند و کنترل انها سخت است دوم اینکه شاید در شلوغی مغازه مشتریی مشتری دیگر پوشش بدهد سوم مشخص نمیشودکالایی که مشتری برداشته است ایا واقعا حساب کرده است یا خیر چهارم اینکه ایا کسی همیشه پای مانیتور دوربین است و دوربین را چک می کنند . در دروبین معمولا وقتی متوجه سرقت می شوید که کار از کار گذشته است و دیگر نمیتوان کاری انجام داد .

بهترین پیشنهاد و کاربردی ترین وسیله ای می توانید برای جلوگیری از سرقت از فروشگاه  شما تهیه کنید گیت ضد سرقتفروشگاهی  می باشد زیرا شما با اتصال لیبل به همه اجناس و به بعضی اجناس دیگر می توانید تگ و لنیارد نصب کنید انها که دسته ثابت و محکمی دارند مثلا قابلمه یا سبد یا سینی های دسته دار میتوانید لنیارد را به صورت یک بند دور ان محکم کرده و تگ را به قسمت سوزنی لنیارد متصل کنید و مطمئن هستید این تگ و لنیارد وقتی از جنس شما جدا نمی شود تا وقتی که ان را بفروشید  . شما بعد از نصب لیبل و تگ و لنیارد به همه اجناس و سالم بودن گیت ضد سرقت فروشگاه، شما مطمئن هستید که اجناس شما فقط بعد از خرید مشتری از شما و پرداخت مبلغ از طرف مشتری و جداشدن تگ و لنیارد و یا خنثی شدن لیبل می توانند از میان گیت بدون آلارم خارج شود . و همه این اتفاقات باعث می شود که امار سرقت از شما بسیار کاهش پیدا کنند . و شما به هدف خود برسید که همان کاهش سرقت و افزایش سود دهی فروشگاه شما می باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی