گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

۴۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش مهارت های زندگی در خوابگاه از طریق آداب معاشرت

 

در مقاله قبلی یاد گرفتیم که چگونه از طریق ارتباطات ماهرانه بتوانیم زندگی آرام و بی تنشی را در خوابگاه سپری کنیم.در مقاله پیش رو قصد داریم در رابطه با آداب معاشرت در خوابگاه صحبت کنیم و نحوه رفتار درست در خوابگاه و در کنار هم اتاقی هایمان را آموزش ببینیم.

زندگی در یک اتاق کوچک خوابگاه دانشجویی و کارمندی همراه با یک یا چند فرد کاملا غریبه کار آسانی نیست و مهارت های  خاصی لازم دارد. مهارت هایی که می تواند برای هر فردی به ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه مفید باشند، عبارتند از:

مهارت خودآگاهی، همدلی، کنترل هیجان های منفی، کنترل استرس، حل مساله، تصمیم گیری، برقراری ارتباط موثر و ... . در کنار این مهارت آموختن برخی اصول اولیه آداب معاشرت با هم اتاقی یکی از ضروری ترین آموزش های یک دانشجوی ساکن خوابگاه است.

رفتار محترمانه و توام با ادب داشته باشید

در هر شرایطی مودب باشید و با احترام با طرف مقابل صحبت کنید. نیازی نیست که حتما با هم اتاقی خود دوست صمیمی شوید، فقط احترام بگذارید و ادب را رعایت کنید.

اطراف خود را تمیز نگه دارید

اگرچه ممکن است نظافت و پاکیزگی اتاق در زمانی که شما امتحان دارید و هزاران کار دیگر باقی مانده است بی اهمیت به نظر برسد، اما این اتاق تنها متعلق به شما نیست. بنابراین کثیف نمودن و بهم ریختن آن به نوعی گستاخی محسوب می شود. حتما لباس های کثیف خود را جهت شستشو در جای مخصوصی قرار دهید. وسایل اضافی و دور ریختنی را جمع آوری کنید، تخت خود را مرتب کنید. توجه داشته باشید که شما در یک اتاق زندگی می کنید و جمع و جور کردن یک اتاق وقت چندانی از شما نمی گیرد.

وقتی هم اتاقی شما به سکوت و آرامش نیاز دارد سکوت را رعایت کنید

به نیاز هم اتاقی خود توجه کنید. وقتی از شما تقاضایی دارد و شما خلاف آن را عمل می کنید رفتاری گستاخانه داشته اید. وقتی هم اتاقی شما مشغول مطالعه است و به سکوت احتیاج دارد مکالمه تلفنی خود را جای دیگری انجام دهید، اگر میخواهید موسیقی گوش دهید و او مایل نیست، با هدفن این کار را انجام دهید.

هرگز مزاحم هم اتاقی خود نشوید

خوابیدن مهم و کافی یکی از منابع مهم حفظ انرژی برای یک دانشجو است. پس اگر دیرتر به خوابگاه رسیده اید و هم اتاقی شما خواب است و یا در ساعات خواب شما مایل به بیدار ماندن هستید، به حقوق هم اتاقی خود احترام بگذارید و مزاحم خواب وی نشوید.

درباره نحوه ملاقات با دوستان منطقی باشید

البته ممکن است شما دوستان بسیار زیادی خارج از خوابگاه داشته باشید، اما به یاد داشته باشید این اتاق در انحصار شما به تنهایی نیست. اگر دوستتان می خواهد ساعات زیادی را در آنجا بماند، حتما از هم اتاقی خود اجازه بگیرید و از دوستتان بخواهید که رفتاری توام با ادب و احترام با هم اتاقی تان داشته باشد. در عوض شما نیز نسبت به میهمانان هم اتاقی خود مودب و خوش رو باشید.

هرگز اسرار هم اتاقی تان را فاش نکنید

اگر هم اتاقی شما رازی را با شما درمیان گذاشته و یا شما به صورت اتفاقی و به دلیل همجواری زیاد، با بعضی از اسرار محرمانه وی آشنا شده اید، هرگز آن را فاش نکنید. چرا که این عمل بسیار غیر اخلاقی است و در طول زندگی خودتان نیز احتمالا دچار آن خواهید شد.

به وسایل هم اتاقی خود آسیب نرسانید

تا جای امکان مراقب وسایل هم اتاقی خود باشید و در صورتی که چیزی را شکستید و یا آسیبی به وسیله ای زدید معذرت خواهی کرده و خسارت وارده را جبران کنید. به روی خود نیاوردن و انکار کردن مساله می تواند موجب تعارض شود.

هرگز هم اتاقی خود را دست نیندازید و تحقیر نکنید

شوخی با رعایت ادب و به طور مختصر، قابل قبول است، بخصوص وقتی بین دو دوست باشد. اما عقایدتان را درباره کارها و یا رفتارهای متناقض هم اتاقی تان برای خودتان نگه دارید. شوخی کردن با فرهنگ، لهجه، چهره و اعتقادات دیگران دور از اخلاق است.بنابراین تلاش کنید که هم اتاقی خوبی باشید. درک احساسات طرف مقابل می تواند همه چیز را در اتاق کوچک خوابگاه خوش آهنگ و موزون سازد.

هرگز کاری را که موجب ناخشنودی هم اتاقی تان می شود انجام ندهید

گاهی ممکن است مایل باشید برخی عادت های آزاد دهنده هم اتاقی خود را به دوستان صمیمی تر خود بگویید. اما هرگز این کار را نکنید. اگر این گفته ها به گوش هم اتاقی شما برسد قطعا موجب آزردگی، عصبانیت و کینه توزی خواهد شد. اگر مساله ای با وی دارید، با خودش به طورمستقیم صحبت کنید. اگرچه این راهکار ساده ای نیست اما رفتاری به مراتب پخته تر و موثرتر از غیبت کردن است.

منبع: مجله سلام خوابگاه

سایت خوابگاه یار اولین مرجع بزرگ خوابگاه ها و هاستل های سراسر ایران، بهترین مکان برای دیده شدن خوابگاه های شماست. در ضمن دانشجویان و کارمندانی که نیاز به اقامت در این مکان ها دارند از طریق سامانه ما می تواند در جریان  امکانات و قیمت  اجاره خوابگاه ها قرار گیرند و با مقایسه خوابگاه های مختلف بهترین آنها را متناسب با شرایط خود برگزینند.

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر:

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباسبسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید.

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا بعد سرقت متوجه آن  می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بیندزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما 

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

Introducing rentalcariran

Introducing rentalcariran

Rent a car without driver The largest car rental service in Tehran by providing your car that you need and providing you with the most affordable prices, In groups of cheap Iranian cars luxury cars and sports cars that are divided into two categories of Iranian cars that the hire price is so cheap and foreign cars that the price of renting is a little expensive in Iran.

For rent a car must be at least 19 years old and up to 70 years old and you must have driving licence that is credible from the Islamic Republic of Iran or having an international certificate. If you need international certification, you can contact the car rental company and apply for it and provide documentation. Receive your international driving license after a few days.

IRANRENTALCAR
IRANRENTALCAR

You can not rent to another person when you rent a car from the car rental company when you rent it assign a rented vehicle, except with the company’s integrity and necessary Hourly car and car hire, weekly car hire and monthly car hire with specific terms and conditions.

Why rent a car: Renting a unique car is the right choice for many companies around the world which brings it not only in significant cost savings But the administrative effort is subtracted and risk reduction at the risk of resale value, Costs of repair and protection and patterns of use.

 The cars of rentalcariran Company are magnificent and you can rent a car suitable for excellent iranian and foreign Provide for you and your family with sweet memories. With the detailed fleet of the finest, the world’s most prestigious cars such as Mercedes-Benz,BMW, Toyota, Kia and Hyundai and renting a variety of Iranian cars with our exceptional cars and our superb superior services, You can also experience travel in luxury style. Car rent in Tehran and car in all of our iranian cities, Car rents are for you on a daily, weekly, monthly and yearly basis.Car hire in Tehran with your request either online or in car rental

You can book face-to-face at the office of the company in the Tehran. Car rental company knows the time is great for you, dear customers So, rent your car at home or website at your request, you will be finished by the experienced staff of the company. A few tips about renting a car without a driver

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان دارند

 

جام جم آنلاین: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشورگفت: تنها ۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه های سراسر کشوراسکان دارند.

 

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،محمود ملاباشی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه  دانشجویی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار داشت: از جمعیت ۵۵۰ هزار نفر دانشجوی دولتی و روزانه،  ۲۳۰ هزار دانشجو را توانسته ایم در خوابگاه ها اسکان دهیم.

 

وی با اشاره به درخواست بیش از این تعداد برای استفاده از خوابگاه های دانشجویی افزود: با توجه به هدفمند شدن یارانه ها و قانون برون سپاری، که باید خدمات دانشجویی به بیرون دانشگاه سپرده شود، سعی می شود از بخش خصوصی برای رفع نیازهای دانشجویی استفاده شود.

 

ملا باشی با قدردانی از خیرین در ساخت خوابگاه ها تاکیدکرد: ساخت هر خوابگاه برای اسکان و تامین امنیت و رفاه دانشجویان گام مهمی در ارتقاء سطح علمی و تحصیلی دانشجویان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای خوابگاه ها را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: شاید بتوان حدود ۷۰ هزار نفر را در  خوابگاه های جدید اسکان دهیم.

 

رییس سازمان امور دانشجویان کشور، هدف از تشکیل این سازمان را تجمیع خدمات رفاهی برای ارائه هر چه بهتر به دانشجویان ذکر کرد و افزود: این سازمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است از سه معاونت دانشجویان داخل، دانشجویان خارج از کشور و پشتیبانی و خدمات تشکیل شده است.

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر:

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباسبسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید.

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا بعد سرقت متوجه آن  می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بیندزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما 

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate

The rentalcariran.com uses Smand as one of the goods Iranian car with lowest price for renting, here we want introduce this car, Since three decades of Paykan production and lack of variety in its apparent and technical form, the urgent need to design and construct a new completely different car of the current type was considered that led the company to advance the country’s construction goals and compete with the company The foreign automaker in Iran Khodro Research Center, in collaboration with Iranian engineers and experts, designs and manufactures national automobiles with the name of Samand. The company continued to design and build a new and more advanced generation of Samand vehicles called Samand LX in 2004, in order to promote the product of Samand.

In addition, since 2010, a new electronic system called Smart Intelligence (Multiplex) has been designed and manufactured in conjunction with the previous e-mail system, the so-called “warning system”, which customers can choose one of these two systems.

yf7fi3k6i2 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate
Samand LX a comfortable and safe car for Iran

Samand LX

Samand LX benefits from cheap and affordable spare parts, high safety thanks to its sturdy body, passenger comfort with design chairs adapted to their physical characteristics, suitable dimensions for indoor and outdoor use, considerable space Inside the room and the trunk, excellent acceptance of commands, especially on sweeping roads and convenient facilities, have become one of the most popular day-to-day vehicles in Iran, and even some of the target countries of export.

Today, the environmental protection in the automotive industry is of major importance. For this purpose, the company’s vehicles, including the Samand LX, are equipped with standard Euro 4 fuel equipment. The other benefits of the Samand LX are the golden service of the after-sales service, which will benefit the body’s car insurance company while enjoying various services throughout the country free and fast.

Samand LX 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate
rent samand in Tehran

Welfare Equipment, Safety and Vehicle Features:

Airbags for driver and front passengers

ABS braking system along with EBD

Telescopic steering column (collapsible in crashes)

Adjustable driver seat height

Electrical side mirrors

Technical specifications of Samand LX:

Vehicle class code (s) 29339-29340

Type of engine XU7JP / L3

Engine volume (cc) 1761

Maximum engine power (hp) 100 hp at 6000 rpm

Maximum torque (Nm) 153 Nm at 3000 RPM

Compression ratio 9.3

Number of valves 8

Compatible fuel type of lead-free octane 95

Injector Multipoint Spray System

The Euro 4 emission limit value is optimal

Maximum speed (km / h) 185

Acceleration from zero to 100 (seconds) 14.5

Power Transmission System 5 Gears (BE3)

Fuel consumption (100 km) outside the city (liters) 6.8

Fuel consumption (at 100 km) Combined (liters) 8.7

Car lenght (mm) 4502

Vehicle width (mm) 1903

Vehicle height (mm) 1460

Distance between two rear and front wheel axles (mm) 2671

Unpaid net car weight with full tank and no additional equipment (kg) 1220

Capacity of fuel tank (liters) 66

The volume of the trunk space (dc cubic meter) is 500

Lx Samand Full Features and Equipment:

Euro 4 pollution optimization standard

Brake ABS anti-lock brakes and EBD, front brake disc, rear brake bowl

Front passenger and front passenger airbag

Hydraulic steering

Manual ventilation system, Ventilation valve for rear occupants

Audio system “CD Reader, Front & Rear Speaker, Active Antenna”

Lights front and rear fog lamps, LED scanner, third danger lamp

Mirrors “Adjustable side mirrors, Mirrored lights”

Glass-lined glass electric front and rear doors

Beige trim trim, wood decoration decorations

Safety features of the anti-theft system (Immobilizer), Intelligent Alarm Intelligent Alert System, Rear Barrier Warning, Central Locking with Remote Control, Altitude Adjustable Seat Belt, Class 29339: Rory System, Class 29340: Multiplex System

Rims and tires 15 inch steel ring

Seat rear seat adjustment, front seats, lever adjustment, driver seat height, access to the inside of the room, front seat headrest with height and angle adjustment, rear seat backrest integrated with seats

Other opener equipment in the trunk from the inside and on the switch, a three star golden card

Our company try to use high quality with a excellent rate. Rentalcariran try to give good services and the first priority of rentalcariran.com is safety for all customers that rent car from us.

8beefcc1373b4898b52650e909a55f47 1024x1024 - renting high quality, comfortable and safe car with lowest rate
  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

طرح سراسری ایمن سازی اماکن دانشجویی شامل، خوابگاه ها، سلف سرویس دانشگاه فنی و حرفه ای اجرایی می شود.

دانشگاه فنی و حرفه ای در بخشنامه ای از دانشکده و آموزشکده های این دانشگاه خواست که نسبت به ایمن سازی اماکن دانشجویی از قبیل خوابگاه ها، سلف سرویس و اماکن دانشجویی اقدام کنند که بخش هایی از آن به شرح زیر است :

با توجه به ضرورت پیش بینی حوادث احتمالی و غیر مترقبه و ایجاد آمادگی لازم و افزایش آگاهی و مهیا کردن الزامات و امکانات مورد نیاز در زمان بروز حوادث باید کمیته ایمن سازی در مرکز مذکور تشکیل شود، همچنین از کارشناسان آتش نشانی به منظور بازدید از اماکن دانشجویی و بررسی کارشناسی دعوت شود.

همچنین توصیه می شود با هماهنگی با مسولین ذیربط تلاش شود این موضوع با کمترین هزینه انجام شود.

اهم فعالیت های انجام شده، تعمیرات تجهیزات و امور عمومی در خوابگاه به تفکیک از سال های ۹۳، ۹۴، ۹۵، به صورت مصور در قالب کتابچه تا تاریخ۱۵ شهریور ۹۶ به معاونت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال شود.

لیست خوابگاه هایی دانشجویی

منبع

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

گیت های فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک معمولا شامل سه نوع تکنولوژی می باشند که RF ، AM و EM می باشد .

که هرکدام از آنها عیب ها و مزیت های دارند که در این مقاله به گوشه ای از آنها اشاره می کنیم امیدوارم قابل استفاده برای عزیزانی که آن را مطالعه می کنند باشد.

یکی از متداول ترین گیت های فروشگاهی ،گیت فروشگاهی RF یا دزدگیر فروشگاهی RF می باشد که تکنولوژی آن برتشخیص با استفاده از فرکانس رادیویی می باشد که می توان گفت که ارزان ترین و کاربردی ترین تکنولوژی مربوط به گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی می باشد که بصورت جفت آنتن و یا تک آنتن می باشد که معمولا دارای سه فرکانس 4 ،8 و 10می باشد و اینکه بصورت بسیار محدود فرکانس 1.9 و 6 موجود می باشد که متداول ترین فرکانس 8.2 می باشد .

که در تک آنتن که معمولا در وسط و یا یک طرف درب ورودی نصب می شود برد RF هم بصورت فرستنده عمل می کند و هم به صورت گیرنده تک برد نصب شده در تک آنتن که پیچیدگی های خاص خود را دارا می باشد که قیمت آن کمی بالاتر از جفت آنتن می باشد آنتن RF می باشد .که شرکت بی ان بی معمولا به مشتریان خود توصیه می کند که از گیت های فروشگاهی یا دزدگیرهای پوشاک دو آنتن استفاده کنند زیرا هم دارای قیمت مناسب تری می باشد و هم دارای خطای کمتر دارد و نصب و راه  اندازی ان آسان تر هست. برای اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی بر روی لینک کلیک کنید. در گیت هایدو آنتنه یکی وظیفه ارسال امواج را دارد و دیگری وظیفه گیرنده بودن را دارد که هرگاه یک تگ هم فرکانس از میان آنها عبور کند دستگاه به صورت خودکار بوق می زنند که معمولا بوق بر روی برد گیرنده وصل می باشد در این حالت هر دو آنتن یا گیت باید به برق متصل باشد چون در صورت قطع برق یکی از آنتن ها دستگاه کارکرد خود را از دست می دهد . انتن های RF توانایی  متصل شدن و وصل شدن به هم را دارند

که این قابلیت با عث می شود که در فروشگاه های که درب های ورودی زیادی دارند و مجبور هستند همه گیت ها هم فرکانس از این  قابلیت استفاده می کنیم که برروی هم اثر مخرب نگذارد و بصورت مناسب کار کند .

گیت های فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی RF بسیار مناسب است برای پوشاک و کتاب فروشی چون تگ لباس بر روی پارچه و لیبل بر روی کاغذ عملکرد بسیار مناسبی دارد و تقریبا بدون خطایی دارد در صورتی که لیبل و یا تگ روی اجناسی با فویل آلومینومی یا فلزی ویا دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل نصب شود کارکرد بسیار مناسبی ندارد و دارای خطا می باشد .

البته در سال اخیر برای گیت های فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک برد های جدیدی آمده است که این بردها به دارای چند خروجی مربوط به آنتن می باشند( اصطلاحا چند لوپ یا چند بعدی به آنها می گویند) که نسبت به بردهای قدیم دارای عملکردبهتر نسبت به سرعت دارند و سعی شده خطاهای قبلی آنها که خدمتان عرض شد نسبت به وسایل الکتریکی و فلزات کمتر شود ولی این عیب هنوز صد در صد از بین نرفته است وهنوز یکیاز ایرادات گیت فروشگاهی RF می باشد .

با همه این تفاسیر که بالا خدمتتان عرض شد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی که بر پایه تکنولوژی RF می باشد بسیار در دسترس ، ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر گیت ها برای استفاده می باشد مخصوصا در صنف های پوشاک ،کتاب فروشی ، کیف و کفش فروشی و……. می باشد .

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

what is car rental 2

Chevrolet and Ford’s economic models, or models of Toyota cars, such as the Prius model and Honda’s car models, do not mean that other cars do not have their own applications. Some have special guests or important business hobbies. For a class of cars used luxury cars and famous people, or some people have come to a city to travel to the city that they are in the city for a week to rent in the city and the nature around the car if they are going to travel on the dirt roads Sweeps and ride on ordinary roads using two-car sports cars. You see, therefore, that each car has its own customer. For the rent of some people, they rent and use small trucks in the cities among the cities, and then they deliver that to the  the same company in the another city or destination in the next city.

Car rental has started in Iran almost two decades ago, and it has been welcomed and gradually increased the number of car rental companies. Perhaps car rentals in this country began with the rental of a bridal car, namely car rentals with a driver or car rental without a driver for a wedding night that the car rents and decorates with its flavor. Some people like old cars. They love classics and rent them, and others are interested modern cars in the world and they rent and use cars. Car rental for the wedding night usually lasts for several hours, at the request of the bride and groom with the driver and Driver is late for the car ride with the driver for the marriage ceremony, because with C groom for driving comfort and less stress and are more comfortable. And some people do not need a car because of their working conditions and their home, and when they need a car or travel for a few days, they rent it and, from their look, this method is economical and varied, because it can rent different types cars and use these. Some other people rent their own car and their domestic guests to increase their company or organization’s classroom. Some people need a better, safer and larger car for their travels. They rent a car for some Divers and drive with different types cars.

IMG 8659 - what is car rental 2
old and classic cars

Now, if you rent a car for any reason, it should be noted that car rentals are more common than a few years ago, which reflects the popularity of the service.

Rentalcariran try to give verity of common and ordinary cars to the customers and we can provide modern and new models of cars so we can provide 2019 cars and don’t worry about servicess we are responsible to our customers and try to give best and better services.

IMG 8563 576x1024 - what is car rental 2
old and clasic cars

we have so many branches all over the iran and in big cities like Tehran, Isfahan, Ghazvin, Zanjan and Mashhad also we have branches in international airports like Emam khomeini airport IKA and Shiraz international airport and Kish international airport.

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

دانشجوی گرامی: تندرستی و امنیت دو شرط مهم و ضروری در ارتقاء و پیشرفت هر جامعه ای محسوب می شوند که در آموزه های دینی نیز بر آنها تاکید شده است. خوابگاه نیز از این امر مستثنی نیست؛ بلکه بدلیل حضور نخبگان جامعه در این محیط و رسالت خطیر جامعه دانشگاهی در تولید علم و پرورش متخصصان و فرهیختگان؛ برقراری امنیت و جو سرشار از آرامش و اعتماد در خوابگاه از اهمیت مضاعفی برخوردار است. لذا ضمن تاکید بر جایگاه رفیع خوابگاه با عنایت به اهمیت حفظ سلامت این محیط و تامین حقوق دانشگاهیان و حفظ کرامت دانشجویان؛ انتظار می رود ضمن رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه تخلف ؛ نسبت به حفظ محیط سالم خوابگاه کوشش نمائیم. همچنین در موارد بروز و مشاهده امور خلاف قانون و شئونات دانشجویی؛ کار رسیدگی را به مراجع ذیصلاح دانشگاهی بسپاریم. 

خوابگاه مکانی است جزء امکانات رفاهی دانشگاه که دانشجویان طبق ضوابط و شرایط تعیین شده به صورت فردی یا گروهی قسمتی از اوقات فراغت و استراحت خود را در آنجا به سر برده و به هنگام سکونت ضمن رعایت حقوق دیگران و مقررات خوابگاهی از امکانات فرهنگی، فوق برنامه، ورزشی ، معیشتی و خدماتی آن در حدود امکانات دانشگاه استفاده می نمایند.

1- ایجاد هرگونه مزاحمت که سبب سلب آسایش ساکنین خوابگاه گردد و عدم رعایت شئون و آداب اسلامی ممنوع است.

2- در صورتی که در امور تاسیساتی اتاقهای مسکونی خوابگاه از قبیل کلید ، پریزبرق ، شوفاژ، انشعابات آب و گاز خللی پیش آید و  نیازبه تعمیر و تعویض و جابجایی داشته باشند ، دانشجویان ساکن موظفند مراتب را کتبا به مسئول خوابگاه اطلاع دهند تا بررسی و اقدام لازم به عمل آید. مسئولیت عدم اطلاع موارد فوق و یا دخالت مستقیم دراین گونه امورکه موجب ضایعات احتمالی جانی و مالی شود به عهده دانشجوی ساکن می باشد .

3- خروج و جابجایی اموال دولتی ازخوابگاه به هر طریق و منظور ممنوع است .

4-  دانشجویان ساکن در خوابگاه ملزم به حفظ و نگهداری اموال موجود در خوابگاه هستند و در صورت وارد آوردن خسارت ، جبران کلیه خسارتهای وارده به عهده دانشجو خواهد بود.

5- ساعات ورود و خروج درشش ماه اول سال ( فروردین تا شهریور) از ساعت 6 تا 22  و در شش ماه دوم سال  ( مهرتا اسفند ) از ساعت  6 تا 21  خواهد بود.

6-دانشجو در صورت ترک خوابگاه در طول ترم باید تسویه حساب کامل از خوابگاه دریافت دارد در غیر این صورت  هنگام فراغت از تحصیل ،اجاره بهای  خوابگاه، مطابق گزارش  اداره امور خوابگاه ها محاسبه ودریافت خواهدشد  .

7- ظاهر شدن با لباس نامناسب در محیط  خوابگاه اکیدا ممنوع می باشد .

8- نظافت اتاقهای خوابگاه و رعایت بهداشت عمومی به عهده ی ساکنین می باشد .

9- هر گونه تغییر و تعویض قفل و یا سایر وسایل بدون موافقت کتبی سرپرست خوابگاه ممنوع است .

10- خوابگاه هیچگونه مسئولیتی را در مورد حفظ اموال و اثاثیه دانشجو نمی پذیرد .

11- استفاده از وسایل سمعی و بصری و رایانه در صورت رضایت ساکنین اتاق وعدم تجاوز به حقوق دیگران و مجوز کتبی اداره امور خوابگاه ها  بلا مانع است .    

12- در صورت اعلام کتبی ولی دانشجو ، اقامت دانشجویان دخترصرفا  برای مدت معین و در محلهای اعلام شده از سوی ولی دانشجو بلامانع است . 

13- دانشگاه می تواند غیبت دانشجوی ساکن در خوابگاه را به خانواده دانشجو اطلاع دهد و در صورت غیبت مستمر در مورد ادامه سکونت دانشجو تجدید  نظر کند .

14- پذیرش میهمان در اتاق دانشجو ممنوع است .

15- ورود آشنایان یا بستگان دانشجو به عنوان مهمان با اجازه سرپرست خوابگاه و پس از شناسایی، بدون اقامت شبانه بلامانع است.

16- اقامت شبانه دانشجویان دختر درخارج از خوابگاه منوط  به اطلاع قبلی و تکمیل فرم مربوطه و تایید سرپرست خوابگاه می باشد.

17- ورود ملاقات کننده مرد به خوابگاه خواهران و ملاقات کننده زن به خوابگاه برادران ممنوع است و انجام ملاقات صرفا درمحل های ویژه ای که توسط اداره امورخوابگاهها تعیین می شود ، مجاز است .

18- به منظوررعایت سکوت و آرامش، قبل از ساعت 6 و بعد از ساعت 23 به عنوان ساعت سکوت تعیین می گردد  که رعایت آن از سوی دانشجویان الزامی است .

19- بازرسی از اتاق دانشجو صرفا  با مجوز کتبی معاون دانشجویی دانشگاه مجاز است .

20- رعایت شعائر و شئونات اسلامی ، احترام متقابل ، حجاب اسلامی ، رعایت حقوق ساکنین اماکن مسکونی مجاور و یا مشرف بر خوابگاههای دانشجویی و حفظ آرامش ساکنین داخل و خارج ساختمان برای کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشجویی الزامی است.

21- در صورت عدم رعایت موارد مندرج در این آیین نامه ، معاون دانشجویی دانشگاه  می تواند برابر مقررات با دانشجوی خاطی رفتار  نماید .

 

  • مهدی عزیزخانی