گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی انواع سرقت های موجود و مجازات های مربوط به اون بپردازیم:

ارزش ماهانه کالاهای سرقت شده از فروشگاه های زنجیره ای شهروند 600 میلیون تومان است؛ یعنی روزی 20 میلیون تومان.

اما این تنها فروشگاه های زنجیره ای شهروند نیستند که در ماه های گذشته شاهد افزایش سرقت موادغذایی و کالاهای اساسی بوده اند، روند سرقت از فروشگاه های زنجیره ای دیگر، مراکز خرید لباس و کالاهای اساسی، فروشگاه های کوچک و حتی بقالی های محلی هم در ماه های گذشته روندی رو به رشد بوده است. طبق آمارهای ارائه شده از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور سردار احمدی مقدم آمار سرقت های خرد ( شامل مواد غذایی و کالاهای مورد احتیاج در خانه) در سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است؛ همچنین آمارهای اعلام شده از سوی پلیس آگاهی کشور هم نشان می دهد بیش از 90 درصد پرونده های تشکیل شده در پلیس آگاهی کشور مربوط به سرقت است که در این بین سرقت های خرد بیشترین افزایش را نشان می دهد.

 

اول از همه ببینیم به چی میگن اصلا مال دزدیده شده و چه ویژگی هایی داره

 

ویژگی‌های یک مال دزدیده شده:

مالی که دزدیده می‌شود باید یک سری ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان به آن گفت سرقت:


۱-مالی که دزدیده می‌شود حتما باید شی بوده و قابلیت جابه‌جایی و انتقال داشته باشد.


۲-این مال باید در زمان سرقت متعلق به شخص دیگری باشد.


۳-مال دزدیده شده باید از مالکیت صاحبش خراج شده و به تصرف شخص سارق درآید.

 

حال بعد از این که فهمیدیم انواع مال دزدی چیه حالا وقتشه ببینیم چه مجازات هایی رو برای یه دزد قوانین ما وضع میکنن پس با ما همراه باشید

انواع سرقت:

سرقت بر حسب نوع میزان مجازات و ماهیت آن به اشکال مختلف تقسیم دسته بندی شده است:

1-سرقت حدی

2-سرقت تعزیری


 

 

سرقت حدی به دو صورت است:


۱-سرقت با شرایط خاص


۲-راهزنی


سرقت حدی با شرایط خاص:

سرقت باید بطور مخفیانه انجام گیرد؛ یعنی به نحوی صورت بگیرد که صاحب مال متوجه ارتکاب عمل ربودن مال خود نشود، بنابراین سرقتی که با علم و اطلاع صاحب مال صورت گیرد، مجازات حد نخواهد داشت. ۲-مال باید از محل خود خارج شود که این خارج شدن نیازمند این است که دزد وارد آن مکان شود که در اصطلاح می‌گویند هتک حرز شده است.


سرقت در صورتی مجازات حد دارد که در سال قحطی صورت نگرفته باشد. منظور از قحطی فقدان ارزاق عمومی در سال ارتکاب جرم سرقت است. اگر فرد محتاجی به خاطر تأمین معاش خود یا خانواده خود مرتکب سرقت شود حد سرقت ندارد.


راهزنی: ماده ۲۸۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ مقرر می‌دارد: «راهزنان، سارقان و قاچاقچیانی که دست به سلاح ببرند و موجب سلب امنیت مردم و راه‌ها شوند محاربند.» بنابراین راهزنی عبارت است از گرفتن اموال مسافرین و عابرین در مسیر و خیابان‌ها ضمن غافلگیری و تهاجم مسلحانه.

نوع دیگر سرقت زمانی است که سرقت، جامع شرایط حد نیست اما مقرون به یکی از شرایطی است که در ماده 656 قانون مجازات اسلامی بیان شده است و مجازات آن، حبس از 6 ماه تا سه سال است. باید توجه داشت این نوع سرقت مقرون به مواردی است؛ از این قبیل که سرقت از محل سکنی باشد یا سرقت در شب یا هنگامی که سارقین، دو نفر یا بیشتر باشند، سارق مستخدم بوده و مال کارفرما را دزدیده باشد و یا اداره‌کنندگان هتل یا کاروانسرا که هر کس به اقتضای شغلشان به اموالی                       
در دسترسشان است دستبرد زده شود

نوع دیگر از انواع سرقت، سرقت از موزه‌ها یا اماکن تاریخی و مذهبی است که به موجب ماده 559 قانون مجازات اسلامی برای سارقین اشیاء، لوازم و مصالح و قطعات فرهنگی و تاریخی از موزه‌ها و سایر اماکن علاوه بر استراداد آنها، همچنین حبس از یک تا 5 سال در نظر گرفته می‌شود.

کیف‌قاپی و جیب‌بری یکی دیگر از انواع سرقت تعزیری است که به صورت علنی و نه پنهانی صورت می‌گیرد که قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) برای آن در ماده 657، مجازات یک تا 5 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق در نظر گرفته شده است.

 

سرقت تعزیری به طور کلی می‌توان گفت، همین که سرقت شرایط حد را نداشته باشد، سرقت تعزیری است که خود دو نوع است:


الف) سرقت تعزیری ساده: این نوع سرقت در مادۀ ۶۶۱ قانون مجازات اسلامی آمده علنی و با ربودن مال غیر بدون علم و اطلاع و رضایت صاحب مال محقق می‌شود و مجازات آن کمترین مجازات سرقت یعنی سه ماه و یک روز تا ۲ سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق است.


ب) سرقت تعزیری مشدد: منظور از سرقت مشدد، هرگونه سرقتی است که با یک یا چند عامل از عوامل تشدید مجازات بوده و مجازات آن شدیدتر از مجازات سرقت ساده باشد و شرایطی را نیز داشته باشد که در قانون آمده باشد. عوامل تشدید مجازات که در مواد ۶۵۱ تا ۶۶۰ قانون مجازات اسلامی بیان شده‌اند عبارتند از: سرقت در شب، تعدد سارقان، سرقت مسلحانه، بالا رفتن از دیوار، شکستن حرز، استفاده از عنوان با لباس مستخدم دولت، مامور دولتی قلمداد کردن، بکاربردن کلید ساختگی، سرقت از محل مسکونی، سرقت همراه با آزار یا تهدید، سرقت از محل‌های عمومی، مستخدم، شاگرد و کارگر بودن سارق، سرقت به اقتضای شغل، کیف زنی یا جیب بری و امثال آن، سرقت در مناطق بحرانی، سرقت آب، برق و گاز و تلفن.


اما سرقت مشدد تعزیری موارد دیگری هم دارد:


سرقت اسناد: سرقت نوشته‌ها، اسناد، اوراق، دفاتر یا مطالب مندرج در دفاتر ثبت و ضبط دولتی که در ماده ۵۴۴ قانون مجازات اسلامی آمده و مجازات آن ۶ ماه تا دو سال حبس است.


سرقت توسط امانت‌دار: به موجب مادۀ ۵۴۵ قانون مجازات اسلامی اگر ربودن توسط امانت‌دار یا مستحفظ اسناد مذکور واقع شود مرتکب به سه تا ده سال حبس محکوم می‌شود.


از بین بردن مهر: به موجب مادۀ ۵۴۶ قانون مجازات اسلامی در صورتیکه شخص مهر یا پلمپ را محو کند یا بشکند و یا عملی مرتکب شود که در حکم محو یا شکستن پلمپ تلقی شود یا نوشته یا اسناد را برباید، به حداکثر مجازات وارده در موارد مذکور (۲ سال یا ۱۰ سال) محکوم می‌شود.


سرقت اموال تاریخی و فرهنگی: طبق مادۀ ۵۵۹ قانون مجازات اسلامی برای اینکه این جرم اتفاق بیافتد باید دو شرط داشته باشد: اول آن که شخص قصد سرقت اشیای تاریخی را داشته باشد و دوم اینکه سرقت از موزه، نمایشگاه، اماکن تاریخی و... صورت گرفته باشد که تحت حفاظت یا نظارت دولته

 

خب الان که با تمام انواع و اقسام دزدی ها اشنا شدید و فهمیدید که چه مجازات هایی داره اگر با موردی برخورد کردید حتما این موارد رو یادتون باشه البته شرکت بی ان بی برای فروشگاه ها روشی ساده و راحت رو در نظر گرفته که با استفاده از لیبل ها و گیت های فروشگاهی و تگ های مربوط به اون میتونید به راحتی دزد مغازه و یا فروشگاهتون رو پیدا کنید و جلو از دست رفتن سرمایتون رو بگیرید شما میتونید برای مشاوره و خرید با شماره 09120756194 تماس حاصل کنید و یا به وبسایت ما به ادرس bnbgate.com سر بزنید

با تشکر تیم حرفه ای بی ان بی گیت
 

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

پیشگیری از سرقت

  حال سرقت انواع مختلفی دارد و روشهای متفاوت سرقت از منزل ، مغازه ، سرقت خودرو یا سرقت از اجناس خودرو ، سرقت اطلاعات ، سرقت از بانک ها و موسسات مالی سرقت از فروشگاه های زنجیره و سرقت های مختلف . . . و یا سرقت های مسلحانه و سازمان یافته با پیشرفت علم و دانش و بهره گیری از آن سرقت ها پیچیده تر شد برای همین موضوع شرکتها و سازمان های زیادی دست به کار شدن که تجهیزاتی را تولید کنند برای جلوگیری و پیشگیری و سخت کردن عمل سرقت به انواع مختلف مثلا دوربین های مدار بسته ، انواع چشم های الکترونیک و انواع دزد گیر های حسی ، گرمایی و … انواع دزد گیر های اتومبیل یا سیستم های حفاظتی برای منزل یا محیط های تجاری همه این پیشرفت های است که باعث سخت و سخت تر شدن مسئله سرقت برای سارقین ولی با این وجود نوآوری سارقین و خطا های انواع دزدگیر و استفاده نکردن بعضی ها از دزدگیرها باعث نشده که امار سرقت به صفر نرسد ولی آمار و تجربه نشان می دهد که سارقین همیشه همه جوانب را مشاهده می کند و معمولا به سراغ مکان ها و محیط های می روند که دارای سیستم های حفاظتی نمی باشند یا به روز نمی باشد امکانات آنها یا دارای ایرادات و اشکالات می باشد . یعنی به زبان ساده سرقت بیشتر از محل های انجام می شود که ریسک کمتر و احتمال دستگیری کمتری دارد .

در این مقاله بیشتر در مورد دزدگیر فروشگاهی صحبت می شود که از سه نوع مختلف تشکیل شده است RF. AM .EM  به طور اجمالی تعریف دزدگیر فروشگاهی یا گیت فروشگاهی تشکیل شده از یک یا دو یا چند آنتن که به صورت متوالی در کنار و با فاصله های معین  از هم نصب شده اند که معمولا دارای سه نوع مختلف می باشند که در حالت خروج تگ های ضد سرقت از میان و نزدیک آنها شروع به هشدار و آلارم می دهد ولی این موضوع را باید رعایت کنیم که کلیه اجناس موجود در مغازه به آنها تگ ضد سرقت یا لیبل ضد سرقت به صورت صحیح بر روی اجناس نصب شده باشد و بعد احتیاج به جدا کننده برای جدا کردن تگ های ضد سرقت می باشد در هنگام فروش اجناس و در صورت استفاده از لیبل ، خنثی کننده برای خنثی کردن لیبل ها مورد نیاز می باشد .

از انواع دزدگیر ها یکی از موثر ترین دزدگیر ها گیت ضد سرقت فروشگاهی می باشد با توجه به آمار ها و تحقیقات انجام شده دزدگیر فروشگاهی از 75 الی 97 درصد باعث کاهش سرقت از فروشگاه ها از انواع مختلف می شود در بعضی فروشگاه ها به علت نوع اجناس خطایی آن نزدیک به صفر می باشد در بعضی دیگر به علت نوع جنس و کالا کمی دارای خطا می باشد .

یکی از حسن های منحصر بفرد دزدگیر فروشگاهی این است که خیلی از صنف ها می توان از آن استفاده کرد و این نشان دهنده مفید و کاربردی بودن این دستگاه برای استفاده کنند گان ان می باشد . مثلا برای کتابخانه عمومی استفاده می شود با لیبل های چند باره یا برای کتاب فروشی با لیبل های معمولی کار برد دارد و یا برای لباس فروشی ها با استفاده از تگ های ضد سرقت کارایی دارد یا در هاپیر مارکت ها و یا سوپر مارکت های بزرگ با استفاده از لیبل مخصوص  استفاده می شودو یا قابل استفاده بودن در کیف و کفش با استفاده از لنیارد و تگ ضد سرقت و یا استفاده در خوابگاه ها و هتل های برای جلوگیری از سرقت های وسایل عمومی و قابل استفاده در بسیاری از اقلام اجناس همه این دامنه پوشش از دزدگیر فروشگاهی نشان دهنده مفید بودن و کارایی بالاست گیت ضد سرقت فروشگاهی است  .

در ضمن  یکی از  حسن های دزدگیر فروشگاهی این است شما دقیقا در هنگام خروج جنس از فروشگاه متوجه می شوید حال  این اتفاق ممکن است سهوی باشد یا عمدی ، شما می توانید جلوی این اتفاق را گرفته و دلایل آن را کشف کنید ولی بعضی از تجهیزات حفاظتی طوری طراحی شده است که شما  بعد انجام  سرقت متوجه سرقت می شوید مانند دوربین مدار بسته و .. مورد دیگر اینکه افرادی که به قصد سرقت به فروشگاه شما می ایند با دیدن گیت ضد سرقت فروشگاهی معمولا این کار را انجام نمی دهند و سراغ مغازه دیگری می روند این نیز یکی دیگر از حسن های نصب دزدگیر فروشگاهی در محل کسب کار می باشد .

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی گیت فروشگاهی

خب تو این دوره و زمونه دیگه همه چی اینترنتی شده و با کمترین زمان از دست رفته میتونید بهترین چیزای مورد نظرتون رو بخرید و به راحتی در هر جای کشور که باشید تحویل بگیرید و مبلغشو واریز کنید

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی در جهان روز به روز به صرفه تر و مناسبتر از گذشته شده و اجازه مقایسه قیمت،کیفیت و خدمات کالا را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بدین ترتیب رضایت مشتریان بیش از پیش شده و اغلب ترجیح می‌دهند خرید خود را از اینترنت انجام دهند. در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاه‌ها انتخاب و سپس آن را از اینترنت خریداری می‌کنند چون به صرفه تر خواهد بود. در برخی از نقاط جهان مانند آمریکا فروشهای اینترنتی از فروشهای حضوری پیشی گرفته‌است و این امر عرضه‌کنندگان را برآن داشته‌است که علاوه بر عرضه فیزیکی کالا/خدمات خود، عرضه اینترنتی را هم یکی از ملزمات خود بدانند.

خب شرکت بزرگ بی ان بی هم در همین راستا برای رفاه حال شما عزیزان در تلاشه که یک فروشگاه انلاین گیت های فروشگاهی راه اندازی کنه که باعث افزایش فروش چند برابری خود هم بشه

با عنایت الهی همکاران ما شبانه روزی در تلاشن که راحتی را برای شما عزیزان و مشتریان گرامی به ارمغان بیاوردند

فروشگاه انلاین ما به این صورت خواهد بود که با ثبت نام در وبسایت به راحتی کالای مورد نظر خود رو پیدا و به راحتی اب خوردن در سبد کالا قرار میدهید سپس میتوانید با وارد کردن ادرس شرکت و مغازه خود به راحتی هزینه ی ارسال بسته رو هم محاسبه کنید بدین صورت دیگه خیلی راحت پس از انتخاب تمام محصولات مورد نظر خود و تسویه کردن سبد خرید باید منتظر تماس مشاوران فروش ما باشید که در اسرع وقت زمان ارسال دقیق سفارشات شما رو با شما هماهنگ کنند

خب ما در تلاشیم که بزودی این امکان رو برای تمامی عزیزان فراهم کنیم ولی تا زمانی که این ویژگی در وبسایت ما نیست شما می توانید به راحتی با شماره ی 44280448-021 تماس بگیرید که خیلی سریع و به راحتی مشاوران ما جوابگوی نیاز شما هستند

در بخش وبلاگ ما هم تمامی مطالب با کارشناسان حرفه ای مجموعه چه بخش نصب و چه بخش فروش هماهنگ شده است و تمام مطالب با توجه به نیاز مشتریان عزیز قرار میگیرد پیشنهاد ما این است که حتما به بخش وبلاگ سایت هم بزنید تا به راحتی پاسخ سوالات خود را بیابید و اگر پاسخ سوالات خودتون رو پیدا نکردید حتما با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید تا از مشاوره ی تخصصی ما در مورد محصولات بهره مند بشید

مورد دیگه بخش محصولات ما هستش که به نظر شخص بنده حتما این قسمت هم ببینید چون که تمام محصولات دارای توضیح اجمالی و خوبی هستند و میتونند شما رو به نیاز خودتون نزدیک تر کنند از بهترین مارک های گیت فروشگاهی گرفته تا بهترین تگ های و خنثی کننده های سوپر و معمولی مناسب با حرفه و صنف شما

فروشگاه ما بعضا امکان داره برد های استوک (دست دوم) خودشو با قیمت مناسبی هم به فروش برسونه پس اگر پایه ی گیت ها رو دارید و فقط درگیر خرید برد های استوک هستید حتما با ما تماس بگیرد که خیلی راحت بتونید خرید به صرفه داشته باشید

در بخش بعدی میخوام شمارو با نمونه کارهای انجام شده ی وبسایتمون اشنا کنم که با بردن ماوس روی این بخش و کلیک روی ان صفحه ای برای شما نشان داده خواهد شد که تمام نصب های حرفه ای ما در تمام کشور رو همکاران گرامی ما به مسئول وبسایت شرکت داده اند تا ان را در این قسمت قرار بده پس در حقیقت فرق نمیکنه شما کجای کشور هستید هر جا باشید نصاب های ما خودشون رو به شما میرسونن و به شما خدمت رسانی میکنند

در این بخش از برند های معروف گرفته تا برند هایی که زیاد شناخته شده نیستند از ما خرید کردند را اینجا قرار دادیم تا شما با خیال راحتر بتونید خرید خودتون رو انجام بدید پس قبل از خرید اگه شک دارید ما برای اسودگی خیال شما پیشنهاد میدیم که حتما به این قسمت هم سری بزنید تا تمام شک های شما بر طرف بشه

از اینکه ما رو لایق دونستین و این مقاله رو تا اخر خوندید از شما متشکریم

ادرس وبسایت ما

www.bnbgate.com

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز هر روز و هر لحظه فرهنگ ها و نوع زندگی در حال تغییر است و سرعت تغییر  آن نیز  هم لحظه به لحظه در حال بیشتر شدن می باشد ولی شاید در گذشته سال ها طول می کشید تا نوع زندگی و فرهنگ کمی فرق کند و ان هم بسیار کم تغییر می کرد ولی در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی سرعت تغییرات  را سریعتر کرده است و باعث تفاوت فرهنگی بیش از بیش نسل ها شده است البته این هم مانند  هر مسئله ای از این دست دارای معایب و مزایا خاص خود می باشد که برای فهم آن باید به صورت دقیق تحقیق و کنکاش شود . که مشخص شود . حال به صورت بسیار مختصری به معضلات خوابگاه می پردازیم .

در گذشته نزدیک شاید چند دهه پیش شرایط خوابگاه های دانشجوی و کاری با حال تفاوتهای خاصی داشت در گذشته کارخانه جات بزرگ که در شهرستان های بودن که نیروی کافی در آن شهر نبود خوابگاه های ویژه برای کارگران می ساختن که کارگران در انها زندگی می کردند و خانه های برای مدیران که مجرد ها بصورت چند نفری زندگی می کردند که دارای امکانات بیشتری بود بعضی از مدیران که دارای سابقه بالایی بودن معمولا با خانواده های خود در خانه های سازمانی می مانندن البته این روند هنوز هم در بعضی سازمانها و ادارات مخصوصا اداره های دولتی مانند ارتش و شرکت نفت پابرجاست .

 در مورد دانشجویان نیز دانشجویان وقتی در دانشگاه های شهرستان قبول می شدند معمولا در خوابگاه های خاص آن دانشگاه مستقر می شدند که اتاق ها به تعدادی از تعداد دانشجویان تحویل داده می شد و تعداد آنها به شرایط دانشگاه و اندازه اتاق از 4 الی 10 نفر ساکن بودن و بعد به تدریج با تاسیس دانشگاه های آزاد اسلامی پای خوابگاه های با هزینه نیز به فرهنگ خوابگاه ها ورود کرد اول خوابگاه های به وجود آمد که زیر نظر مستقیم دانشگاه آزاد بود که مستقیما شرایط دانشگاه را اجرا می کرد که معمولا دارای اتاق های کوچک با تعداد افراد زیاد در انها ساکن می شدند برای بعضی ها ساکن شدن این مکان ها سخت بود و بعضی از دانشجویان خانه ای را به صورت چند نفری اجاره می کردن و باهم زندگی می کردند  که آن هم معضلات خود را داشت مخصوصا در شهرها کوچک  .

بعد از مدتی اجازه تاسیس خوابگاه های خود گردان صادر شد و این خوابگاه ها  معمولا در شهر های بزرگ به وجود آمد که بعضی از دانشجویان که عادت در زندگی در محیط های خیلی شلوغ را نداشتن ساکن این مکان  ها شدن  البته این مکان امکانات بیشتری نسبت به خوابگاه های معمولی دارند البته دارای هزینه بیشتری نسبت به دیگر خوابگاه ها داشت که با این وجود  مشتری های خاص خود را داشت  .

دیگر شرایط کار در شهرستانها طوری شده بود که بسیاری از افراد برای پیدا کردن کار مناسب مجبور به امدن به تهران و یا شهر های بزرگ میشدن و بیشتر در شرکت ها خصوصی و حتی دولتی کار می کردن و این گونه مکان ها فاقد خوابگاه خاص خود می باشد و برای همین موضوع اینگونه افراد ساکن پانسیون و یا اقامتگاه های خود گران می شدن و بعد از بالا رفتن اجازه بها ماهانه منزل باعث استقبال بیشتر از این گونه محل ها شد و بعد استقبال از خوابگاه های خود گردان معضلات و مشکلا ت انها  مشخص شد مانند سرقت ، تفاوت های فرهنگی و تفاوت های مذهبی و . . .  یکی از مشکلات اصلی سرقت بود که سرقت از وسایل شخصی دیگران و سرقت از وسایل عمومی خود خوابگاه یا پانسیون و ورود افراد نا مناسب در این مکان ها ، حال مدیران و صاحبان اینگونه مکان ها دست بکار شدن برای تجهیز این مکان ها به دزدگیر ضد سرقت و دوربین ، زیرا مسئله سرقت برای خوابگاه ها باعث بد نامی و کاهش شدید مشتری برای آنها می شود چون باعث می شود حس نا امنی به ساکنان انها دست بدهد به همین خاطر مدیران به مسئله توجه خاصی داشتند و نصب گیت ضدسرقت برای جلوگیری از سرقت بسیار مهم و حیاتی می باشد .

توجه به نصب سیستمهای امنیتی باعث با رفتن ضریب امنیتی خوابگاه شده و نصب تگ و لیبل به اموال عمومی خوابگاه مانند حوله ، دمپایی و لوازم اشپزخونه باعث بالا رفتن حس امنیت شد زیرا در هنگام عبور از بین گیت فروشگاهی آلارم می دهد و داشتن  حس امنیت باعث بالا رفتن حس راحتی و رفاه در جامعه می شود  و باعث رفاه دانشجویان و کارمندان می شود و همین افزایش حس های مثبت باعث رشد و بهره وری بیشتر در محیط های آموزشی و کاری میشود  این گونه مسایل مانند زنجیره می باشد که باعث پیشرفت و حرکت به جلو جامعه می شود .

  • مهدی عزیزخانی
  • ۰
  • ۰

امنیت خانه، مغازه، محل کار و… یکی از عمده ترین نگرانی هایی است که همواره وجود داشته است و ممکن است آرامش و آسودگی خاطر  شما را برهم زده و در صورت عدم توجه لازم به آن، خسارات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان آورد. امروزه نیاز به دسترسی به سطوح بالای امنیت بیش از پیش احساس می شود. قفل های مکانیکی نیز دارای تکنولوژی ساخت بسیارساده ای هستند و علیرغم داشتن ویژگی هایی مانند ضد حریق و ضد انفجار بودن، در صورت شکسته شدن و سرقت نمی توانند صاحبخانه از همه جا بی خبر را آگاه کنند.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

از طرفی، در عصر دیجیتال ابعاد مختلف زندگی روزمره دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است و هر روزه شاهد دستاوردهای جدیدی هستیم که روش های سنتی را به طور کلی محو کرده و یا تغییری شگرف در آن ها ایجاد می کنند. محیط پیرامون ما در تعامل تنگاتنگ با اینترنت وهوشمند شدن است. بنابراین مهندسان زیادی در سراسر دنیا تلاش می کنند محافظت از اماکن مختلف را با دنیای دیجیتال پیوند داده و آن ها را هوشمند کنند. قفل دیجیتال هوشمند راه حل مناسبی است که علاوه بر افزایش امنیت درب ورودی از طریق کنترل ورود و خروج، باعث افزایش سهولت در رفت و آمد به دلیل عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی می گردد.

قفل های هوشمند به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارند در مقابل هرگونه حوادث امنیتی، مقاومت و آمادگی لازم را دارا هستند. به عنوان مثال هنگام وقوع آتش سوزی و یا سرقت، آلارم هشدار دهنده قفل به صدا در می آید و شما را برای انجام اقدامات فوری آگاه می سازد.

با تنظیم کردن سیستم کنترل خروج می توانید قفل کودک را فعال کنید و از خروج فرزندان، سالمندان ناتوان و یا حیوانات خانگی بدون اطلاع خودتان جلوگیری کنید. شما می توانید در هر زمان و در هر کجای دنیا که هستید تنها از طریق تلفن همراه خود از وضعیت خانه و شرکت خود آگاه باشید.

 

smartlock

قفل هوشمند

 

طی سال های اخیر، قفل های هوشمند در ایران طرفدران زیادی پیدا کرده است و شرکت های معتبر قفل هوشمند با تقاضای زیادی روبرو شده اند. بنابراین پیش بینی شده است در ایران نیز همانند بسیاری از کشورها تا چند سال آینده روی درب های تمامی اماکن مختلف قفل های هوشمند نصب شده باشند و این به علت مزایای فراوان و امکانات متنوعی است که این قفل ها نسبت به قفل های مکانیکی معمولی دارند. برخی از این مزایا:

  • خداحافظی با دسته کلیدها

در قفل های هوشمند دیجیتال باز کردن قفل با یکی از سه روش استفاده از کارت، رمز عبور و اثر انگشت اتفاق می افتد و دیگر نیازی به حمل دسته کلیدهای سنگین نیست و علاوه بر این دیگر نگرانی بابت فراموش کردن دست کلید ندارید.

  • کنترل از راه دور قفل هوشمند به وسیله تلفن همراه

تلفن همراه شما با استفاده از wifi و یا بلوتوث به قفل هوشمند متصل می شود و به این ترتیب هشدارهای نفوذ غیر مجاز و تمام شدن باتری به تلفن همراه شما ارسال می گردد. مشاهده می کنید که چه کسی وارد محل مورد نظر شما شده یا از آن خارج می شود. درصورتی که اعضای خانواده به دلیل فراموشی رمز عبور و یا به هر دلیل دیگری موفق به گشودن قفل نشوند، می توانید با ارسال کلیدهای مجازی از ماندن آن ها پشت درب جلوگیری کنید.

  • نیازی به قفل کردن درب نیست

قفل هوشمند این اطمینان را به شما می دهد که در صورت فراموشی قفل کردن در، بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل شود.

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی و مصرف بهینه انرژی

انرژی مورد نیاز قفل هوشمند توسط باتری قلمی AA صورت می گیرد و همین ویژگی که نیاز به سیم کشی داخلی ندارد و مصرف انرژی در آن بهینه است، قفل هوشمند را تبدیل به یک وسیله الکترونیکی مناسب مصارف خانگی تبدیل کرده است.

  • سنسورهای هشداردهنده

  • سیستم امنیتی ضد شوک

  • سیستم امنیتی ضد سرقت

  • مجهز به قفل کودک

 

 

 

شرکت BNBgate ضمن مشاوره رایگان، انواع قفل های هوشمند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • مهدی عزیزخانی