گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

هر وسیله برقی یا مکانیکی روش های کار و روش های نگهداری خاص خود را دارد که با رعایت آنها هم کارایی دستگاه بالا می رود و هم عمر مفید آن که در بیشتر محصولات در کاتالوگ مخصوص آن عنوان شده است که هنگام خرید به شما داده می شود ولی متاسفانه معمولا گیت فروشگاهی دارای کاتالوگ مصرف کننده نمی باشد که شما دقیقا با کارایی آن آشنا شوید .
مواردی است که خریدران گیت فروشگاهی بهتر است بعد از خرید گیت ضد سرقت آن را رعایت کنند این است که کارایی  و عمر گیت فروشگاهی بهتر شود که حال در این مقاله سعی میکنیم به مواردی حتی بسیار کوچک اشاره کنیم تا باعث کارکرد بهتر  گیت فروشگاهی برای شما عزیزان شود .
گیت های فروشگاهی تقریبا همه آنها در نبود نویزهای محیطی کارکرد بسیار مناسبی دارند و خطاهای آنها به حداقل می رسد پس باید سعی کنیم منابع مولد نویز را از گیت فاصله دهیم .
1- سیم آنتن ، سیم دوربین مدار بسته ، سیم تلفن و دستگاه کارت خوان را از اطراف آنها دور کنیم .
2-سیم های برقی که خروجی زیادی دارند ازگیت فروشگاهی دور کنیم مانند سیم کولر آبی و گازی یا لامپ های پر مصرف .
3-سعی کنیم که از لامپ های پر مصرف و قوی از اطراف گیت ضد سرقت استفاده نکنیم .
4-سعی کنیم از برق مستقیم برای گیت های فروشگاهی استفاده کنیم که نوسان کمتری داشته باشد ( حتی بهتر است از محافظ استفاده کنیم )
5- در هنگام نصب بهتر است از کنتور یا چراغ های مینیاتوری فاصله دهیم .
موارد بالا و موارد دیگر باعث نویز محیطی می شود مانند نزدیکی به آسانسور و پله برقی و. . .
یا مواردی که زیاد قابل مشاهده نیستند مانند دکل تقویتی تلفن های همراه و . . .
مواردی دیگر هم باعث افزایش کل عمر دستگاه می شود .

1-خاموش کردن گیت فروشگاهی گاهی اوقات مثلا شبها .
2- فاصله دادن تگ ها از آنتن در حالت نصب شده بر روی لباسها (چون نزدیک بودن تگ به دستگاه باعث فعال بودن آن می شود و باعث فشار مضاعف بر روی برد می شود )
3-جلوگیری از تماس آب و رطوبت با برد و آداپتور دستگاه که باعث سوختن آن می شود .
4-جلوگیری از تماس مداوم گرد وخاک با دستگاه زیرا وجود گرد خاک زیاد باعث ضعیف شدن برد می شود .
5-محافظت از دستگاه هنگام حمل نقل وسایل از ضربات محکم .
یکی دیگر از مواردی مهمی که باعث افزایش عمر دستگاه می شود و بهبود  عملکرد آن می شود نباید تنظیمات آن دست کاری شود، برای تنظیم آن فقط باید از کارشناسان خبره شرکت های معتبر استفاده کنیم بهتر است از شرکت های معتبر خریداری کنیم که هنگام تنظیمات از پرسنل آنها استفاده کنیم .

جابجایی :بعضی از عزیزان محل کسب آنها اجاره ای است که بعد از مدتی جابجا خواهند شد حتما برای جابجایی از کارشناسان شرکت استفاده کنید زیرا که افرادی که ادعا دارند بلد هستند یا بطور متفرقه این کار را انجام می دهند اصلا افراد مناسب برای انجام این کار نیستند چون بسیار  دیده شده که اسیب های جدی و اساسی به برد گیت فروشگاهی یا آداپتور آن دستگاه وارد کرده اند چون این دستگاه ها بسیار حساس و ظریف می باشند که زدن یک سیم جابجا باعث سوختن برد الکترونیکی آن می شود و  باعث تحمیل شدن هزینه میلیونی به شما میشود برای جا به جایی به کارشناسان  شرکت بی ان بی بسپارید و از کارکرد گیت ضد سرقت خود خیال آسوده داشته باشید زیرا نصب گیت کار بسیار تخصصی و حساسی می باشد .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی