گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

رقابت در بازار امروز، دیگر برای کیفیت نیست زیرا که تنوع محصولات و خدمات باکیفیت نیز به اندازه محصولات و خدمات نامرغوب زیاد شده است. همین عامل باعث شده است که مشتریان به آسانی محصولات جدید را امتحان نکنند.

از طرف دیگر دغدغه کسب‌وکارهای امروز دیگر فروش نیست، بلکه ترغیب مشتریان به استفاده و امتحان کردن است. همین‌که افراد بیشتری محصولات و خدمات ما را امتحان کنند و با ما آشنا شوند، خود نیز می‌تواند موفقیت بزرگی در مقایسه با رقیبان باشد.

در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه می‌توانیم با روش‌های کم‌هزینه و براساس کارکرد مغز انسان، افراد بیشتری را به سمت امتحان و انتخاب محصولات‌ ترغیب کنیم.

کارکرد مغز انسان

اغلب ما انسان‌ها مغز را به عنوان بخش منطقی خود می‌شناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیم‌هایی که مغز ما می‌گیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیم‌های منطقی نمی‌گیرد.

یکی از موقعیت‌هایی که مغز شدیداً در هنگام تصمیم‌گیری در آن دچار بی‌منطقی می‌شود، هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیم‌گیری می‌کنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفته‌ایم، می‌سازیم و خود را قانع می‌کنیم.

اکنون ما نیز در فروش و کسب‌وکارمان می‌توانیم از این خاصیت مغز استفاده کنیم و شرایطی را برای تصمیم‌گیری آسان‌تر مغز فراهم کنیم و در نتیجه فروش‌مان را افزایش دهیم.

واکنش مغز انسان به عدد صفر

تحقیقات نشان می‌دهد که بالاترین میزان تصمیم‌های احساسی مغز در هنگام خرید، متعلق به زمان‌هایی است که با کالاهایی رایگان یا هدیه‌هایی که قیمت آن‌ها صفر است، مواجه می‌شویم.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است موقعیت‌های زیر را که احتمالا برای همه ما پیش‌آمده است، به خود یادآوری کنیم:

زمانی را که در یک نمایشگاه قدم می‌زدیم و کلی هدایای تبلیغاتی به‌دردنخورد مانند جاکلیدی و بروشور را جمع‌آوری کردیم و پس از مدتی آن‌ها را بدون اینکه از آن‌ها کم‌ترین استفاده‌ای بکنیم، دورریخته‌ایم.

یا وقتی در مهمانی بودیم و بعد از پرخوری‌های فراوان و درحالی که دیگر معده‌مان ذره‌ای جا نداشته است، وقتی با ظرف ژله قرمز رنگ روی میز مواجه شده‌ایم کنترل خود را از دست داده‌ایم و آن ژله‌ها را نیز خورده‌ایم، البته تمام شب را نتوانستیم خواب راحتی داشته باشیم و احساس پشیمانی کرده‌ایم.

همه این‌ها درحالی است که اگر قرار بود برای آن جاکلیدی‌های تبلیغاتی یا آن ژله اضافه حتی مبلغ کوچکی را بپردازیم، محال بود که آن‌ها را خریداری کنیم. در موقیت‌های فوق تنها به‌این دلیل که رایگان بوده است، نتوانستیم خود را کنترل کنیم و تسلیم آن‌ها شده‌ایم.

بیایید این مورد را به‌صورت عملی روی خودمان امتحان کنیم.

موقعیت اول

فرض کنید که جلسه مهمی دارید و لباس رسمی نیز به تن دارید و البته کمی دیرتان شده‌ است. در پیاده‌رو جلوی محل قرار، یک فرد دست‌فروش خودکارهای خیلی خوبی را با ۴۰ درصد تخفیف می‌فروشد.

آیا توقف می‌کنید تا به حرف‌های آن دست‌فروش گوش دهید و آن خودکار را با آن تخفیف ویژه‌اش خریداری کنید؟

موقعیت دوم

در این‌جا دوباره فرض کنید که موقعیت قبل را دارید، یعنی کمی دیرتان شده است و با لباس رسمی در حال رفتن به محل قرار هستید. در این‌جا یک شرکت برای معرفی محصولاتش ۳۰ متر شیلنگ آب را به شما به رایگان می‌دهد.

آیا در اینجا توقف می‌کنید و آن ۳۰ متر شیلنگ آب رایگان را دریافت می‌کنید؟

نتایج آزمون واقعی

ما این تست را روی تعدادی افراد انجام دادیم و نتایج به شرح زیر بود:

تهیه خودکار با ۴۰ درصد تخفیف:  22 درصد

تهیه شیلنگ آب رایگان: ۷۸ درصد

5 تکنیک برای جذب مشتری

در ادامه ۵ تکنیک را می‌گوییم که براساس همین خاصیت مغز طراحی شده‌اند و استفاده درست از آن‌ها می‌تواند بسیار در افزایش فروش و ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات ما موثر باشد.

1.رایگان شروع کنید

در این حالت می‌توانید محصولات و خدماتی را برای اولین بار و یا محدوده خاصی به مخاطبان خود رایگان ارائه دهید و امکانات پیشرفته‌تری را در ازای دریافت هزینه به مشتری ارائه دهید. این حالت بسیار موثر است در معرفی محصول و شناختن ان توسط مشتری

2.رایگان هدیه دهید

در این حالت می‌توانید به افراد در ازای خرید یک محصول، محصول دیگری را هدیه دهید. یا اینکه به ازای استفاده از تعدادی از خدمات، از یک هدیه برخوردار شوند یا در برخی از مناسبت‌ها هدایایی روی محصولات خود ارائه دهید. با این کار هم محصولتان بهتر دیده میشود و هم مشتری را ترغیب به خرید میکنید.

3.خدمات رایگان دهید

در این حالت خدمات جانبی محصولات خود یا بخشی از آن‌ها را می‌توانید هدیه دهید. یا اینکه از خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، تعمیرات و … استفاده کنید. از وسایل یا امکاناتی استفاده کنید که شاید برای شما ارزش مالی زیادی نداشته باشد اما برای مشتری مهم است و باعث شود مشتری بیشتر به محصولات توجه کند

4.رایگان‌های شرطی دهید

در این حالت اگر افراد به شروط شما عمل کنند هدیه‌ای را دریافت می‌کنند. مثلا می‌توانید برای دریافت ارسال رایگان شرط سقف خرید قرار دهید یا  تعداد خرید در هر ماه را مبنای دریافت یک هدیه قرار دهید یا اینکه به ازای معرفی هر مشتری یک هدیه دریافت میکنند یا تخفیف بیشتری میگیرند

5.رایگان‌های اضافی دهید

این مورد یکی از حالت‌هایی است که هیچ شرط یا پیش‌نیازی در آن‌ وجود ندارد و همچنین از قبل به مخاطب برای دریافت هدیه وعده‌ای داده نشده است.

این نوع هدایا می‌تواند به شدت در ایجاد حس خوب و افزایش وفاداری مشتریان موثر باشند. و باعث میشود تا تا مدتی ان خرید خود را به یاد داشته باشند و ان محصول را برای خرید به افراد نزدیکشان پیشنهاد دهند.

آشنایی با این تکنیک‌ها می‌تواند هم استفاده مثبت داشته باشد و هم کارکردی منفی؛ اما فراموش نکنید که در بازار امروز تنها کسب‌وکارهایی پایدار هستند که می‌خواهند به مشتریان خود کمک کنند و مشکلات‌شان را حل کنند.

پس تلاش کنید از این تکنیک‌ها در جهت خدمت‌دهی بهتر به مشتری و همچنین کمک به تصمیم‌گیری آسان‌تر او برای انتخاب بهترین گزینه مدنظر استفاده کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی