گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

گیت فروشگاهی و تاریخچه ساخت آن

گیت قروشگاهی و ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت گیت فروشگاهی ، گیتی است تشکیل از یک یا دو آنتن ساخته شده از آلومینیوم ، پلیمر،چوب ، شیشه و....... که در درب خروجی فروشگاه بر روی زمین نصب می شود که در صورت خروج تگ یا لیبل و ...... هشدار می دهد که به فروشنده و صاحب مغازه هشدار می دهد که اتفاقی افتاده است یا تگ جدا نشده ویا لیبل خنثی نشده یا سرقتی در حال وقوع می باشد .این را می توان توضیح کوتاهی در مورد گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی دانست
حدود 10 الی 15 سال پیش که فروشگاهای کوچک در حال حذف بودند و یا کم تاثیر شدن در اقتصاد ، فروشگاه های برند و زنجیره ای و یا هایپرمارکت ها بسیار سریع در حال رشد بودند که فروشگه های زنجیره ای یا هایپرمارکت ها دارای چرخش مالی بسیار بالا و عجیبی بودند ولی هم زمان با سود و فروش با چالش های بسیاری با خود داشتن یکی از مهم ترین آنها سرقت از آنها بود (که شامل پرسنل و مشتریان آنها بود) که در مدت کوتاهی باعث کاهش شدید سود آنها شد ولی کارشناسان ، مدیران و برنامه ریزان فروشگاه های بزرگ از قبیل پوشاک و مواد غذایی به فکر راه حل جلوگیری از سرقت و یا کاهش دادن سرقت ها بودن که می توان گفت یکی از اولین راه کارهای آنها دوربین مدار بسته بود دوربین کمی از سرقت های آنها کاهش داد ولی نتوانست مانعی بزرگ در برابر آن باشد .
در همین راستا تحقیقات باز هم ادامه یافت که به محصول کاربردی دیگری برسند آزمایشات و شکست های زیادی اتفاق افتاد تا نسل اول گیت های فروشگاهی ودزدگیر فروشگاهی به وجود امد و کاربردی شد که در اول هم بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا:
1-برای گیت فروشگاهی مهم نیست این شخص آشنا است یا غریبه .
2-جنس در وسایل خریداری شده ایشان در وسایل خریداری شده مشتری پنهان شده یا خیر گیت فروشگاهی آنرا به راحتی تشخیص می دهد .
3 – وقتی جنس از محدوده فروشگاه خارج شود گیت فروشگاهی آلارم می دهد ن زودتر در هنگام جابجایی و نه دیر تر هنگام اینکه کار از کار گذشته باشد .
4 – چک کردن کمتر و نظارت کمتر از طرف پرسنل می خواهد.
5 – گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک بسیار کم هزینه تر و کاربردی تر از دیگر محصولات حفاظتی می باشد.

.به زودی مطلبی درباره ی انواع گیت فروشگاهی در این ساتی منتشر می کنیم و همه ی انواع گیت فروشگاهی را توضیح خواهیم داد.

  • ۰
  • ۰

 از شلوغی این روزهای خوابگاه‌ها که بگذریم، دانشجویان خوابگاهی بالاخص جدیدالورودها نباید فراموش کنند که زندگی در هر جایی قواعد خاص خودش را دارد؛ قواعدی که بعضا از سوی مسئولان آموزش عالی در قالب آیین‌نامه خوابگاه‌های دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده یا جزء قواعد نانوشته‌ای هستند که مسئولان خوابگاهی و خود دانشجویان آنها را ایجاد کرده‌اند و بالطبع برای زندگی راحت‌تر در این فضا باید آنها را مدنظر قرار داد.

چگونگی تردد در خوابگاه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرهیختگان، خوابگاه‌ها از ساعت‌هایی که از سوی مسئولان آموزش عالی مشخص شده، دیگر اجازه ورود و خروج به دانشجویان را نمی‌دهند، هرچند این ساعت‌ها برای دانشجویان دختر و پسر متفاوت است اما کلیت این قانون برای همه دانشجویان یکسان است. به عبارت دیگر در خوابگاه‌های پسران اجازه تردد از ساعت 6 تا 24 و برای خوابگاه‌های دختران این ساعت از 6 تا 22 تعیین شده است. با این حال ورود و خروج دانشجویان خوابگاه در ساعت مجاز نیز تنها با ارائه کارت شناسایی و تایید انتظامات امکان‌پذیر است. همچنین حداکثر به مدت نیم‌ساعت بعد از پایان ساعت مجاز تردد در خوابگاه‌های دخترانه، به‌عنوان بازه تاخیر در نظر گرفته می‌شود. اسامی دانشجویانی که در این محدوده قصد ورود به خوابگاه را دارند توسط انتظامات ثبت می‌شود و در اختیار امور دختران اداره قرار می‌گیرد و دانشجویان دختری که همراه با یکی از بستگان درجه اول خود شامل پدر، مادر، برادر، خواهر و همسر هستند، حداکثر تا ساعت 23 مجاز به ورود به خوابگاه خواهند بود.

قوانین ورود به خوابگاه در ساعات غیرمجاز

ورود به خوابگاه در ساعات 22 تا 6 صبح روز بعد در خوابگاه‌های دخترانه و در ساعات 24 تـا 6 صبح روز بعد برای خوابگاه‌های پسرانه غیرمجاز محسوب می‌شود. با این حال قطعا در طول تحصیل برای هر دانشجویی ممکن است اتفاقی بیفتد که مجبور باشد در ساعت‌های غیرمجاز وارد خوابگاه شوند؛ در این صورت دانشجو باید قبلا دیر رسیدن خود را از طریقی به اطلاع مسئول خوابگاه برساند. مسئول خوابگاه موظف است در صورت قانع کننده بودن دلیل دانشجو، موضوع را به انتظامات اعلام کرده و انتظامات نیز موظف است با اخذ امضای مسئول خوابگاه، برای ثبت در بایگانی، اجازه ورود دانشجو را بدهد. با این حال دانشجو در صورت بازگشت از سفر می‌تواند با نشان دادن ته‌برگ بلیت خود به انتظامات و بدون نیاز به هماهنگی مسئول خوابگاه وارد شود. در صورتی که دانشجویی نتواند مسئول خوابگاه را از دیر رسیدن خود مطلع کند، انتظامات باید در خوابگاه را برای دانشجو باز و کارت دانشجویی او را اخذ کرده، گزارشی تنظیم و کارت را بـه گزارش پیوست کند و در اولین وقت اداری، آن را به اداره امور خوابگاه‌ها تحویل دهد.

چطور میزبان دانشجویان خوابگاهی شویم؟

برای میزبان شدن در وهله اول میزبان خود باید ساکن خوابگاهی باشد که فرد میهمان درخواست اقامت در آن را دارد و در مرحله دوم، حضور میزبان در مقابل در خوابگاه و ارائه کارت شناسایی به انتظامات الزامی است. در حقیقت انتظامات موظف است با رویت کارت‌دانشجویی میزبان، پس از ثبت اطلاعات در سامانه مدیریت امور دانشجویی کارت را تحویل داده و دیگر نیازی به نگهداری کارت میزبان در انتظامات نخواهد بود. این بخش از آیین‌نامه دارای تبصره‌ای است که طی آن کارت میهمان تا خروج وی در انتظامات باقی خواهد ماند.

خود را برای رویارویی با هر نوع سلیقه آماده کنید

خوابگاه نه خانه است و نه هتل که بتوان در آن آزادانه زندگی کرد و به اصطلاح هر کس ساز خودش را می‌زند، چراکه در بهترین حالت در اتاق شما یک نفر دیگر و در بدترین حالت نیز بیش از چهار نفر زندگی می‌کنند؛ افرادی که به احتمال زیاد تا پیش از زندگی در خوابگاه آنها را برای یک‌بار نیز ندیده‌اید و همین مساله باعث می‌شود در مدت زمان زندگی خوابگاهی با سلایق و آداب مختلفی آشنا شوید، مساله‌ای که می‌‌طلبد دانشجویان عادت‌های فردی خود را کنار گذاشته و به سلایق یکدیگر احترام بگذارند و به هر واکنشی سریع پاسخ ندهند. علاوه‌بر آن نباید فراموش کرد که بی‌نظمی، گم‌شدن وسایل و نبود شرایط برای درس خواندن درست، جزء لاینفک زندگی خوابگاهی است و داشتن زندگی آرام و بدون تنش در خوابگاه می‌طلبد تا دانشجویان پیش از ورود به خوابگاه خود را برای رویارویی با چنین شرایطی آماده کنند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی